جاستین بیبر و رابطه اش با سلنا گومز !


همه ی ما کم و بیش از روابط جاستین و سلنا با خبر هستیم و بالاخره جاستین در مورد رابطه اش با سلنا اعتراف کرد!

جاستین در مصاحبه ی اختصاصی که با مجله ی مردم داشت اعتراف کرد :

"این خیلی مهم هست که آن دختر مرا می خنداند!"

"او بسیار جذاب است و البته که هر مردی دختران جذاب را دوست دارد ، که سلنا هم همینطوره!"

"سلنا یک شخص واقعا عالی است و من فکر می کنم او بهترین لبخد در جهان است!"








نظرات 2 + ارسال نظر
امیر محمدی شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 http://bushehrfun.com

سلام داداش خدایی دمت گرم ... کارت عالیه بروز و باحال ... من میخواستم یه سایت تفریحی راه بندازم ... شما به نظر آدم فعال و با سلیقه ای هستی .... اگه ماییلی بیا شراکتی این کارو انجام بدیم ..... خلاصه خوشحال میشم با هم صحبت کنیم یا باهم ابتدای امر رو یه وبلاگ2 3 ماه باهم کار منیم این آ]یدیه منه :::: bushehrfun_com منتظرتون هستم

خودم سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 14:22

خیلی باحلن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد